Наукова періодика України | Право і суспільство | ||
Кузьменко Т. С. Категорія бренду з точки зору права та маркетингу / Т. С. Кузьменко // Право і суспільство. - 2013. - № 6.2. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2013_6.2_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кузьменко Т. С. Категорія бренду з точки зору права та маркетингу / Т. С. Кузьменко // Право і суспільство. - 2013. - № 6.2. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2013_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |