Наукова періодика України | Педагогіка і психологія професійної освіти | ||
Коваленко О. Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх психологів із соціальної психології старості / О. Коваленко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2019. - № 1. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2019_1_6 Обґрунтовано теоретико-методологічні та нормативні засади дослідження проблеми формування ранньої професійної ідентичності (РПІ) майбутніх учителів у вітчизняному та зарубіжному контекстах. Визначено структуру РПІ, критерії, показники та рівні її сформованості. Виявлено стан сформованості РПІ майбутніх учителів у системі професійно-педагогічної підготовки в ЗВО. Розроблено й обґрунтовано структурно-функціональну модель педагогічної системи формування РПІ майбутніх учителів у ЗВО засобами проєктно-тренінгових технологій. Визначено психолого-педагогічні умови формування РПІ засобами проєктно-тренінгових технологій. Схарактеризовано організаційно-методичні засади педагогічної системи формування РПІ майбутніх учителів у ЗВО засобами проєктно-тренінгових технологій та етапи реалізації досліджуваної педагогічної системи. Здійснено експериментальну перевірку ефективності педагогічної системи формування РПІ майбутніх учителів засобами проєктно-тренінгових технологій у процесі професійно-педагогічної підготовки в ЗВО.Представлено монографію, яку присвячено обґрунтуванню теоретичних та методичних засад формування ранньої професійної ідентичності (далі – РПІ) майбутніх учителів (далі – МУ) засобами проєктно-тренінгових технологій. Обґрунтовано теоретико-методологічні та нормативні засади дослідження проблеми формування РПІ МУ у вітчизняному та зарубіжному контекстах. Схарактеризовано організаційно-методичні засади та наведено результати експериментальної перевірки ефективності педагогічної системи формування їх РПІ засобами проєктно-тренінгових технологій в системі професійно-педагогічої підготовки закладів вищої освіти. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коваленко О. Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх психологів із соціальної психології старості / О. Коваленко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2019. - № 1. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2019_1_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |