Наукова періодика України | Педагогіка і психологія професійної освіти | ||
Адамів С. Методологічні підходи до формування професійної компетентності майбутніх маркетологів / С. Адамів // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2016. - № 3. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_3_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Адамів С. Методологічні підходи до формування професійної компетентності майбутніх маркетологів / С. Адамів // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2016. - № 3. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_3_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |