Наукова періодика України | Педагогіка і психологія професійної освіти | ||
Глубока І. Особливості розвитку показників асертивної поведінки за результатами констатувального етапу дослідження / І. Глубока // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 4-5. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_4-5_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Глубока І. Особливості розвитку показників асертивної поведінки за результатами констатувального етапу дослідження / І. Глубока // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 4-5. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_4-5_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |