Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Оверко Н. 
Розвиток педагогічної майстерності викладачів спецдисциплін ПТНЗ кулінарного профілю: результати експерименту / Н. Оверко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 6. - С. 34-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_6_6
Розглянуто завдання, які стоять перед ПТНЗ в справі підготовки кваліфікованих робітників. Увагу приділено науковим пошукам у галузі теорії і практики фахового навчання викладачів спеціальних дисциплін, підвищенню рівня їх педагогічної майстерності, науково-творчого потенціалу, рівня загальної та психологічної культури, професіоналізму. Зауважено, що діяльність викладача спеціальних дисциплін у ПТНЗ охоплює: проведення на високому теоретичному рівні навчання майбутніх фахівців із відповідного предмета, забезпечення виконання навчальних програм, використання найбільш ефективних форм, методів і засобів навчання, досягнення міцних і глибоких знань учнів із відповідного предмета.Рассмотрены задачи, стоящие перед ПТУ в деле подготовки квалифицированных рабочих. Уделено внимание научным исследованиям в области теории и практики профессионального обучения преподавателей специальных дисциплин, повышению уровня их педагогического мастерства, научно-творческого потенциала, уровня общей и психологической культуры, и профессионализма. Отмечено, что деятельность преподавателя специальных дисциплин в ПТУ включает: проведение на высоком теоретическом уровне обучения будущих специалистов по соответствующему предмету, обеспечение выполнения учебных программ, использование наиболее эффективных форм, методов и средств обучения, достижение прочных и глубоких знаний учащихся по соответствующему предмету.The tasks faced by vocational schools (PTU) in the development of skilled workers. Given this, active research in the theory and practice of training teachers of special subjects, improving their teaching skills, research and creativity, the level of general and psychological culture and professionalism. It is noted that the activities of teachers of special subjects in the vocational schools include: A high-level theoretical training of future specialists in the relevant subject, ensuring that training programs, the use of the most effective forms, methods and means of education, achieving a strong and deep knowledge of students in the relevant subject.Досліджено проблеми розвитку педагогічної майстерності викладачів спеціальних дисциплін кулінарного профілю професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) у процесі підвищення кваліфікації. На основі аналізу методологічних і психолого-педагогічних аспектів професійно-педагогічної діяльності викладачів спецдисциплін ПТНЗ такого профілю та теоретичного аналізу досліджень педагогічної майстерності проаналізовано зміст поняття "педагогічна майстерність". Розкрито педагогічні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів спецдисциплін ПТНЗ цього профілю у процесі підвищення кваліфікації. На цій основі обгрунтовано структуру зазначеної майстерності викладачів спеціальних дисциплін ПТНЗ кулінарного профілю та запропоновано шляхи її розвитку на курсах підвищення кваліфікації. Розкрито методологічні основи, уточнено принципи, визначено педагогічні умови, розроблено й апробовано методику реалізації педагогічних умов розвитку зазначеної майстерності викладачів спецдисциплін ПТНЗ кулінарного профілю у процесі підвищення кваліфікації. Запропоновано шляхи вдосконалення професійно-педагогічної діяльності викладачів спеціальних дисциплін ПТНЗ кулінарного профілю й інноваційні технології розвитку їх педагогічної майстерності у процесі підвищення кваліфікації.
  Повний текст PDF - 1.506 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Оверко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Оверко Н. Розвиток педагогічної майстерності викладачів спецдисциплін ПТНЗ кулінарного профілю: результати експерименту / Н. Оверко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 6. - С. 34-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_6_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Оверко Наталія Ярославівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського