Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Благун Н. 
Соціально-функціональне управління як засіб соціалізації учнів за-гальноосвітніх навчальних закладів / Н. Благун // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 245-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_28
Обгрунтовано роль соціально-функціонального управління у підвищенні рівня соціалізації учнів загальноосвітніх закладів. Розглянуто ідеї самовизначення особистості, спрямування виховання на особистість, добровільності виховання, колективного спрямування виховання особистості і спільної життєдіяльності дітей і дорослих. Визначено поняття соціалізації особистості, визначено його дві фази: соціальну адаптацію і інтеріоризацію. Перераховано різновиди управлінської культури керівника ЗНЗ. Наведено циклограму процесу соціалізації особистостіі і структуру стратегічного соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом.Обоснована роль социально-функционального управления в повышении уровня социализации учащихся общеобразовательных учреждений. Рассмотрены идеи самоопределения личности, направление воспитания на личность, добровольности воспитания, коллективного направления воспитания личности и совместной жизнедеятельности детей и взрослых. Определено понятие социализации личности, определены его две фазы: социальную адаптацию и интериоризацию. Перечислено разновидности управленческой культуры руководителя ООУ. Дано циклограмму процесса социализации личности и структуру стратегического социально-функционального управления общеобразовательным учебным заведением.Substantiated the role of social and functional management in increasing socialization level of students of secondary schools. Revealed the idea of self-identity, educational direction on the individual, voluntary education, directing collective direction of individual's education and common life of children and adults. Defined the concept of socialization and it two phases: social adaptation and internalization. Listed administrative culture variety of general education school (GES) heads.Showed the cyclogram of socialization process of personality and the structure of strategic social and functional management of secondary schools (general education school).
  Повний текст PDF - 271.488 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Благун Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Благун Н. Соціально-функціональне управління як засіб соціалізації учнів за-гальноосвітніх навчальних закладів / Н. Благун // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 245-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Благун Наталія Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського