Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Савіцька В. 
Зміст і роль фахових дисциплін у контексті підготовки соціальних працівників до професійної діяльності / В. Савіцька // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_18
Проаналізовано взаємозв’язок та роль нормативних і фахових дисциплін при підготовці соціальних працівників у ВНЗ. Наведено і охарактеризовано основні положення дидактичної концепції цілісної дисципліни ВНЗ за Н. Чебишевим і І. Каганом: навчальна дисципліна ВНЗ, головний об’єкт вивчення в кожній навчальній дисципліні, предмет вивчення, методологія, мета. Розкрито зміст навчальних програм таких дисциплін, як «Вступ до соціальної роботи» ТНЕУ, «Соціальна педагогіка» ТНПУ імені В. Гнатюка, «Загальна психологія» ТНЕУ тощо і зроблено висновок, що названі дисципліни прямо чи опосередковано впливають на формування знан, які студенти зможуть використовувати в майбутній професійній діяльності.Проанализирована взаимосвязь и роль нормативных и специальных дисциплин при подготовке социальных работников в вузе. Приведены и охарактеризованы основные положения дидактической концепции целостной дисциплины вузов по Н. Чебышевым и И. Каганом: учебная дисциплина вузов, главный объект изучения в каждой учебной дисциплине, предмет изучения, методология, цель. Раскрыто содержание учебных программ таких дисциплин, как «Введение к социальной работе» ТНЭУ, «Социальная педагогика» ТНПУ имени В. Гнатюка, «Общая психология» ТНЭУ т.д. и сделан вывод, что названные дисциплины прямо или косвенно влияют на формирование знаний, которые студенты смогут использовать в будущей профессиональной деятельности.Analyzed the relationship and the role of regulatory and professional disciplines in the preparation of social workers in universities. Showed and described main provisions didactic concept of holistic disciplines of Universities by I. Kagan and N. Chebyshev: the discipline of university, the main object of study in each discipline, a subject of study, methodology, target. Revealed the content of training programs in such disciplines as "Introduction to Social Work" TNEU, "Social pedagogy" Hnatiuk TNPU, "General Psychology" TNEU etc., and concluded that these disciplines directly or indirectly can influence the formation of knowledge that students can use in future careers.
  Повний текст PDF - 256.885 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Савіцька В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Савіцька В. Зміст і роль фахових дисциплін у контексті підготовки соціальних працівників до професійної діяльності / В. Савіцька // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Савіцька Вікторія Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського