Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Фаласеніді Т. 
Сутність поняття і зміст педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі / Т. Фаласеніді // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 135-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_17
Розкрито сучасні підходи до визначення поняття педагогічної підтримки і на цій основі теоретично обгрунтувано потреби впровадження і застосування педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі. Здійснено аналіз науково-педагогічної літератури, що висвітлює теоретичні основи педагогічної підтримки, інклюзивного навчання, а також досліджено підходи, покладені в основу педагогічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами. Обговорено аспекти педагогічної підтримки: адміністративне управління, співпраця з сім’єю, середовище тощо. Вказано три основні види надання педагогічної підтримки залежно від ситуації за Е. Александровою. Зроблено висновок, що у сучасному вітчизняному середовищі концепція педагогічної підтримки ще не сформувалась у чітку наукову теорію.Раскрыто современные подходы к определению понятия педагогической поддержки и на этой основе теоретически обосновано необходимость внедрения и применения педагогической поддержки детей с особыми потребностями в инклюзивном образовательном пространстве. Осуществлен анализ научно-педагогической литературы, освещающей теоретические основы педагогической поддержки, инклюзивного обучения, а также исследованы подходы, положенные в основу педагогической поддержки детей с особыми образовательными потребностями. Обсуждены аспекты педагогической поддержки: административное управление, сотрудничество с семьей, среда и тому подобное. Указано три основных вида оказания педагогической поддержки в зависимости от ситуации по Э. Александровой. Сделан вывод, что в современном отечественном среде концепция педагогической поддержки еще не сформировалась в четкую научную теорию.Revealed new approaches to the definition of essence of pedagogical support and on this basis theoretically explained necessities of introduction and application of pedagogical support for children with special needs in inclusive educational space. Analysed scientific and educational literature that highlights theoretical foundations of educational support, inclusive education and researched approaches that underlying educational support for children with special educational needs. Discussed aspects of educational support, administration, cooperation with the family and so on. These three main types provide educational support as appropriate by E. Alexandrov. Concluded that in the modern domestic environment the concept of educational support is not formed in a clear scientific theory.
  Повний текст PDF - 259.923 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фаласеніді Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фаласеніді Т. Сутність поняття і зміст педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі / Т. Фаласеніді // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 135-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фаласеніді Тереза Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського