Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Стечак Г. 
Шляхи вдосконалення педагогічної підготовки майбутніх сімейних лікарів до професійної діяльності / Г. Стечак // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_14
Наведеноосновні професійні завдання і обов’язки у кваліфікаційній характеристиці та положенні про лікаря загальної практики / сімейного лікаря. Звернено увагу на введенні до навчальних планів медичних вищих навчальних закладів курсів або спецкурсів із педагогіки як одному із важливих шляхів удосконалення педагогічної підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності. Розглянуто особливості діяльності лікаря сімейної медицини, відмічено готовність до роботи з різними віковими категоріями. Визначено шляхи вдосконалення педагогічної підготовки майбутніх сімейних лікарів у вищих медичних навчальних закладах: професійна спрямованість, зв’язок із практикою, інтеграція педагогіки з медичними дисциплінами, психологією, врахування професійних, психологічних і соціальних аспектів майбутньої діяльності, удосконалення форм, методів і засобів педагогічної підготовки.Приведены основные профессиональные задачи и обязанности в квалификационной характеристике и положении о враче общей практики / семейного врача. Обращено внимание на введении в учебные планы медицинских вузов курсов или спецкурсов по педагогике как одном из важных путей совершенствования педагогической подготовки будущих врачей к профессиональной деятельности. Рассмотрены особенности деятельности врача семейной медицины, отмечено готовность к работе с различными возрастными категориями. Определены пути совершенствования педагогической подготовки будущих семейных врачей в высших медицинских учебных заведениях: профессиональная направленность, связь с практикой, интеграция педагогики с медицинскими дисциплинами, психологией, учета профессиональных, психологических и социальных аспектов будущей деятельности, совершенствование форм, методов и средств педагогической подготовки.Showed the basic professional tasks and responsibilities in the qualificational reference of the situation and regulations of the general practitioner / family doctor. Attention is paid to the introduction courses of pedagogy to the curriculum of medical institutions of higher education as one of the most important ways to improve teacher training future doctors to the profession. The features of family medicine physician, observed willingness to work with different age groups. Defined the ways of improvement of pedagogical training of future family doctors in medical schools. It is professional orientation, link with practice, pedagogy integration of medical disciplines, psychology, accounting professional, psychological and social aspects of future activities, improvement of forms, methods and tools for teacher training.
  Повний текст PDF - 245.047 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стечак Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стечак Г. Шляхи вдосконалення педагогічної підготовки майбутніх сімейних лікарів до професійної діяльності / Г. Стечак // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Стечак Галина Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського