Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Проценко О. 
Життєва компетентність учнів центрів професійно-технічної осві-ти: структурний аналіз / О. Проценко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_13
Аналізовано і структуровано поняття життєвої компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів. Вказано фактори складності визначення основних компонентів, що забезпечують плануваннямолодою людиною власної стратегії життя. Наведено таблиці змістів особистісного, професійного і соціального компонентів життєвої компетентності учнів ПТНЗ та взаємозв’язку компонентів життєвої компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів із напрямами суспільної самореалізації сучасної молодої людини на основі концепції І. Єрмакова, В. Нищети. Окремо розглянуто і охарактеризовано компоненти життєвої компетентності. Зроблено висновок, що життєва компетентність учнів ПТНЗ є системою взаємопов’язаних компонентів, які грунтуються на засадах життєтворчості, життєздатності та життєстійкості.Проанализировано и структуризировано понятие жизненной компетентности учащихся профессионально-технических учебных заведений. Указано факторы сложности определения основных компонентов, обеспечивающих планирование молодым человеком собственной стратегии жизни. Приведены таблицы содержаний личностного, профессионального и социального компонентов жизненной компетентности учащихся ПТУЗ и взаимосвязи компонентов жизненной компетентности учащихся профессионально-технических учебных заведений с направлениями общественной самореализации современного молодого человека на основе концепции И. Ермакова, В. Нищеты. Отдельно рассмотрены и охарактеризованы компоненты жизненной компетентности. Сделан вывод, что жизненная компетентность учащихся ПТУЗ является системой взаимосвязанных компонентов, которые основываются на принципах жизнетворчества, жизнеспособности и жизнестойкости.Analyzed and structured concept of life competence of vocational-technical schools. These factors determine the complexity of the main components that provide young man planning his own life strategies. Showed the table of contents of personal, professional and social competencies vital components of VTS students and relationship components vital competence of students of vocational schools with modern trends of social self-realization of the young man on the concept of I. Ermakov, V. Nyshcheta. Separately considered and described components of vital competence. Considered that vital competence VTS students is a system of interconnected components that are based on the principles of life creativity, viability and vitality.
  Повний текст PDF - 253.389 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Проценко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Проценко О. Життєва компетентність учнів центрів професійно-технічної осві-ти: структурний аналіз / О. Проценко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Проценко Ольга Петрівна (філософські науки)
  • Проценко Олена Борисівна (педагогічні науки)
  • Проценко Олександр Олександрович (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського