Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Братина О. 
Використання інноваційних технологій на уроках новітньої історії в ПТНЗ / О. Братина // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_13
З’ясовано та уточнено змістову складову концепту "інноваційні технології"; визначено доцільність використання певних інноваційних методів на уроках історії. Охарактеризовано найкращі інтерактивні методи, які застосовують на уроках історії. Розкрито сутність інтерактивного навчання у процесі взаємодії “учень – інформація”, “учень – ситуація”, “учень – знання”, “учень – проблема”, “учень – учень”, “учень – група”. Наведено форми інтерактивного навчання: парні (робота учня в парі з учнем, учителем); фронтальні (учитель навчає одночасно групу учнів або весь клас); групові або кооперативні (всі учні активно навчають один одного); індивідуальні (самостійна робота учня). Визначено види контролю за засвоєнням знань, особливу увагу приділено комбінованому опитуванню, особливістю якого є те, що при одночасній роботі всього класу створюються умови для індивідуальної роботи з учнями.Выяснена и уточнена содержательная составляющая концепта "инновационные технологии"; определена целесообразность использования определенных инновационных методов на уроках истории. Охарактеризованы лучшие интерактивные методы, которые применяют на уроках истории. Раскрыта сущность интерактивного обучения в процессе взаимодействия "ученик - информация", "ученик - ситуация", "ученик - знания", "ученик - проблема", "ученик - ученик", "ученик - группа". Приведены формы интерактивного обучения: парные (работа ученика в паре с учеником, учителем); фронтальные (учитель учит одновременно группу учеников или весь класс); групповые или кооперативные (все ученики активно обучают друг друга); индивидуальные (самостоятельная работа учащегося). Определены виды контроля за усвоением знаний, особое внимание уделено комбинированном опросу, особенностью которого является то, что при одновременной работе всего класса создаются условия для индивидуальной работы с учащимися.The paper deals with possibilities of using innovative technologies that promote better mastering of program material from recent history at vocational schools. The author reveals the essence of innovative learning technologies basing on specific practical examples. Thus one of the most tangible priorities is to develop students’ creative and critical thinking, to orient not so much to knowledge but to assimilation of the independent work experience through enhanced cognitive motivation of a student as a result of teaching and research activities, which should include a statement of creative research and scientific objectives, their solutions. Formation of research skills while learning history is possible in the process of using interactive, audiovisual and multimedia equipment, h.e. innovative technologies.
  Повний текст PDF - 301.265 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Братина О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Братина О. Використання інноваційних технологій на уроках новітньої історії в ПТНЗ / О. Братина // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського