Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Будник О. 
Соціально-педагогічна співпраця вчителів із батьками учнів професійно-технічного навчального закладу / О. Будник // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 1. - С. 145-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_1_16
Обґрунтовано сутність соціально-педагогічної діяльності вчителя і основні напрямки співпраці професійно-технічних навчальних закладів з батьками учнів в аспекті формування та розвитку у них професійно значущих якостей. Зосереджено увагу на необхідності вивчення педагогами сімей з метою виявлення їх структури, соціально-виховного потенціалу, можливостей задоволення освітньо-професійних запитів майбутніх фахівців. Визначено завдання викладача ПТНЗ в його соціально-педагогічній діяльності з сім’єю як конструктивним мікросоціумом для становлення майбутніх робітників. Констатовано, що посилення уваги професійно-технічних навчальних закладів до соціально-педагогічної співпраці з батьками в аспекті вирішення певних завдань на практиці сприяє формуванню у підлітків стресостійкості в соціумі, використанню механізмів психологічного захисту від емоційних конфліктів, негативного міжособистісного впливу в соціальному середовищі, що є ефективною основою формування і розвитку професійних якостей майбутніх фахівців.Обоснована сущность социально-педагогической деятельности учителя и основные направления сотрудничества профессионально-технических учебных заведений с родителями учеников в аспекте формирования и развития у них профессионально значимых качеств. Сосредоточено внимание на необходимости изучения педагогами семей с целью выявления их структуры, социально-воспитательного потенциала, возможностей удовлетворения образовательно-профессиональных запросов будущих специалистов. Определены задачи преподавателя ПТУ в его социально-педагогической деятельности с семьей как конструктивным микросоциумом для становления будущих работников. Констатировано, что усиление внимания профессионально-технических учебных заведений к социально-педагогическому сотрудничества с родителями в аспекте решения определенных задач на практике способствует формированию у подростков стрессоустойчивости в социуме, использованию механизмов психологической защиты от эмоциональных конфликтов, негативного межличностного влияния в социальной среде, что является эффективной основой формирования и развития профессиональных качеств будущих специалистов.The essence of social pedagogical activity of a teacher and the main directions of cooperation between vocational schools and parents of the pupils in terms of formation and development of their professionally significant qualities is grounded. It is mentioned that teachers should examine families in order to study their structure, social and educational potential, opportunities to meet the professional and educational requirements of future specialists. The tasks concerning the social and pedagogical activity of the teacher working at VS and family as a microsociety for future workers’ development are defined. It is stated that such a great attention of vocational schools to the social and pedagogical cooperation between teachers and parents in the aspect of solving certain problems in practice influences the formation of teenagers’ resistance to stress in society, the usage of psychological protection mechanisms from emotional conflicts, negative interpersonal influence in a social environment, which is an effective basis for the formation and development of future specialists’ professional skills.
  Повний текст PDF - 362.551 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Будник О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Будник О. Соціально-педагогічна співпраця вчителів із батьками учнів професійно-технічного навчального закладу / О. Будник // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 1. - С. 145-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_1_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Будник Олена Богданівна (1971–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського