Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Романенко Ю. 
Технологія співпраці як шлях реалізації інтеграції в навчально-виховному процесі ВНЗ / Ю. Романенко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_9
Визначено ризики процесу реалізації цілей та завдань Національної стратегії освіти. Висвітлено інноваційний потенціал інтегрованої системи навчання: нові умови освітньої діяльності, модель активізації інтелектуальної діяльності та розвивальних технологій. Уточнено поняття "інтеграція" й особливості його застосування в сфері освіти та науки. Розкрито зміст інтеграції освіті та шляхи вирішення проблеми інтеграції в освітній системі України. Висловлено рекомендації щодо спрямування державної політики в сфері освіти. Відзначено, що методика опанування певною технологією здійснюється за самою технологією. Описано схему вивчення нового процесу/технології співробітництва в системі інтегрованого навчання. Доведено, що запропонована методика дозволяє оволодіти сучасними технологіями одночасно на теоретичному та практичному рівнях.Определены риски процесса реализации целей и задач Национальной стратегии образования. Освещен инновационный потенциал интегрированной системы обучения: новые условия образовательной деятельности, модель активизации интеллектуальной деятельности и развивающих технологий. Уточнено понятие "интеграция" и особенности его применения в сфере образования и науки. Раскрыто содержание интеграции образовании и пути решения проблемы интеграции в образовательной системе Украины. Высказаны рекомендации относительно направления государственной политики в сфере образования. Отмечено, что методика овладения определенной технологией осуществляется по самой технологии. Описана схема изучения нового процесса/технологии сотрудничества в системе интегрированного обучения. Доказано, что предложенная методика позволяет овладеть современными технологиями одновременно на теоретическом и практическом уровнях.Identified are the risks of implementation of the goals and objectives of the National Strategy for Education. Elucidated is the innovation potential of integrated learning systems: new conditions of the educational activity, activation model of intellectual activity and developing technologies. Clarified is the concept of "integration" and its specific application in the field of education and science. Disclosed is the content of education and integration solutions to the problem of integration in the educational system of Ukraine. Been made are the recommendations for national policies in education. It is noted that the method of mastering a specific technology is carried out by the technology itself. Described is scheme of learning new process/technology collaboration in the system of integrated education. It is noted that the proposed technique allows acquiring advanced technologies both at the theoretical and practical levels.
  Повний текст PDF - 256.994 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романенко Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романенко Ю. Технологія співпраці як шлях реалізації інтеграції в навчально-виховному процесі ВНЗ / Ю. Романенко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Романенко Юлія Анатоліївна (педагогічні науки)
  • Романенко Юрій Вікторович (філософські науки)
  • Романенко Юлія Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського