Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Будник О. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності (за результатами формувального експерименту) / О. Будник // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 163-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_18
Окреслено суперечності у вивченні теорії та практики в процесі професійної підготовки вчителів початкових класів. Висвітлено суб'єктивну й об'єктивну характеристики соціального середовища соціально-педагогічної діяльності. Розкрито значення педагогічного експерименту в процесі формування цілісної особистості педагога. Доведено, що особистісно-рефлексивний розвиток студента є підгрунтям його майбутнього професійного становлення. Запропоновано програму формувального педагогічного експерименту та подано схему його етапів. Виявлено чинники покращення особистісно-професійної готовності студента: оптимізація самостійної та наукової роботи, педагогічна практика. Подано дані щодо впровадження формувального експерименту для аналізу рівня професійної готовності майбутніх вчителів початкових класів. Сформульовано перспективи подальшої наукової розробки проблем професійної підготовки майбутніх вчителів.Определены противоречия в изучении теории и практики в процессе профессиональной подготовки учителей начальных классов. Освещены субъективная и объективная характеристики социальной среды социально-педагогической деятельности. Раскрыто значение педагогического эксперимента в процессе формирования целостной личности педагога. Доказано, что личностно-рефлексивное развитие студента является основой его будущего профессионального становления. Предложена программа формообразовательного педагогического эксперимента и представлена схема его этапов. Выявлены факторы улучшения личностно-профессиональной готовности студента: оптимизация самостоятельной и научной работы, педагогическая практика. Представлены данные о внедрении формообразующего эксперимента для анализа уровня профессиональной готовности будущих учителей начальных классов. Сформулированы перспективы дальнейшей научной разработки проблем профессиональной подготовки будущих учителей.Identified are the contradictions in the study of theory and practice in the training of primary school teachers. Highlighted are the subjective and objective characteristics of the social environment of social and educational activities. Disclosed is the significance of pedagogical experiment in the process of the whole personality of the teacher. It is proved that the student-reflexive student development is the foundation of his future professional development. Proposed is the program of formative pedagogical experiment and a diagram of its stages. Detected are the factors to improve personal and professional readiness of the student: self-optimization and scientific work and teaching practice. Presented is the data on the implementation of formative experiment to analyze the level of professional readiness of future elementary school teachers. Formulated are the prospects for further development of scientific problems of training of future teachers.
  Повний текст PDF - 536.594 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Будник О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Будник О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності (за результатами формувального експерименту) / О. Будник // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 163-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Будник Олена Богданівна (1971–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського