Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Даценко В. 
Підвищення ефективності навчання хімії у технічному ВНЗ / В. Даценко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_13
Охарактеризовано електронні презентації, розроблені та використані в процесі навчання дисципліни "Хімія" в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті. Наведено наочні приклади розробленого комплексу електронно-презентаційних матеріалів та проаналізовано переваги його використання для формування та розвитку професійних якостей студентів. Зроблено висновки, що застосування інформаційних комп'ютерних технологій у процесі навчання хімії в технічному ВНЗ підвищує якість навчання та сприяє активізації пізнавального процесу студентів; дозволяє раціонально розподілити час, прискорюючи запам'ятовування і покращуючи засвоєння навчального матеріалу; знижує стомлюваність, створює атмосферу психологічного комфорту; формує свідомість необхідності постійного самонавчання.Представлены электронные презентации, разработанные и использованные в процессе обучения дисциплине "Химия" в Харьковском национальном автомобильно-дорожном университете. Приведены наглядные примеры разработанного комплекса электронно-презентационных материалов и проанализированы преимущества его использования для формирования и развития профессиональных качеств студентов. Сделаны выводы, что применение информационных компьютерных технологий в процессе обучения химии в техническом ВУЗ повышает качество обучения и способствует активизации познавательного процесса студентов; позволяет рационально распределить время, ускоряя запоминание и улучшая усвоение учебного материала; снижает утомляемость, создает атмосферу психологического комфорта; формирует сознание необходимости постоянного самообучения.The author studies the possibilities of forming and development of students' professional qualities while using the electronic presentations during teaching the discipline "Chemistry". It is shown that the application of them promotes motivation and quality of study, allows to utilize time rationally, and makes the educational material memorable. The author proposes designed electronically presentable material on the following subjects "Fundamentals of Chemical Kinetics", "Theory of Solutions", "Combustion Theory", "Fundamentals of Electrochemistry", "Chemical Supply Source", "Corrosion of Metals and Protective Means", "Basic Composite Materials of the Automotive Industry". The author concludes that the introduction of information and computer technologies into the process of fundamental disciplines studying, namely chemistry, in higher vocational schools improves the quality of learning and allows to activate cognitive interest of students and increase the motivation for learning; to use learning time efficiently: to make educational material memorable and easy to digest, to reduce fatigue, to create an atmosphere of psychological comfort; to form the understanding of need for constant self-education.
  Повний текст PDF - 631.663 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Даценко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Даценко В. Підвищення ефективності навчання хімії у технічному ВНЗ / В. Даценко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Даценко Вікторія Станіславівна (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського