Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Керекеша О. 
Досвід використання авторської інтерактивної технології "пункт призначення” у літній мовній школі / О. Керекеша // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_11
Висвітлено досвід і напрацювання у використанні авторської інтерактивної технології "пункт призначення" під час роботи зі студентами - майбутніми економістами в літній мовній школі (ЛМШ). Описано організацію роботи викладачів з підготовки до навчального процесу в ЛМШ. Проаналізовано досвід попереднього року роботи, а також впровадження найбільш успішних прийомів, технологій, методів і авторських розробок у подальшу роботу. Висвітлено нові ідеї і найбільш успішні прийоми, технології та методи, які були впроваджені в роботу ЛМШ. Відзначено, що перебування в ЛМШ - це не лише навчання іноземної мови та спілкування з однодумцями й одногрупниками, а вихід студентів на новий рівень комунікацій, можливість проявити свій творчий та мовний потенціал, проаналізувати й усвідомити рівень своєї потенційної конкурентоспроможності. За результатами другого року роботи зроблено висновок, що студенти, які приїжджали в мовну школу в попередньому році, помітно підвищили свій рівень як мовної підготовки, так і комунікацій та творчого підходу до навчально-розважальних заходів, а технологія "пункт призначення" визнана ефективною щодо покращання рівня оволодіння мовними компетенціями студентів.Представлен опыт и наработки использования авторской интерактивной технологии "пункт назначения" при работе со студентами - будущими экономистами в летней языковой школе (ЛЯШ). Описана организация работы преподавателей по подготовке к учебному процессу в ЛЯШ. Проанализирован опыт работы школы в предыдущем году, а также внедрение наиболее успешных приемов, технологий, методов и авторских разработок в дальнейшую работу. Освещены новые идеи и наиболее успешные приемы, технологии и методы, которые были внедрены в работу ЛЯШ. Отмечено, что пребывание в ЛЯШ - это не только обучение иностранному языку и общение с единомышленниками и одногруппниками, а выход студентов на новый уровень коммуникаций, возможность проявить свой творческий и языковой потенциал, проанализировать и осознать уровень своей потенциальной конкурентоспособности. По результатам второго года работы сделан вывод, что студенты, которые приезжали в языковую школу в предыдущем году, заметно повысили свой уровень как языковой подготовки, так и коммуникаций и творческого подхода к учебно-развлекательным мероприятиям, а технология "пункт назначения" признана эффективной в улучшении уровня овладения языковыми компетенциями студентов.The author shares her experience and the best practices of the second year of implementing interactive technology «Destination» in the process of working with students – future economists in the summer language school. The article describes the organization of work concerning the preparation of teachers to the educational process in the summer language school; analyzes the experience of the previous year, and introduction of the most successful techniques, technologies, methods and authoring for further work; highlights new ideas that were embodied in the work of the summer language school Staying at summer language school is not only foreign language learning and communication with peers and classmates. It is a new level of communication, the ability for students to show and express their creative and language potential, the ability to analyze and realize their level of potential competitiveness. Second year of work showed that students who went to a language school previous year, significantly improved their level of language fluency as well as communication and creative approach to educational and recreational activities.
  Повний текст PDF - 243.847 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Керекеша О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Керекеша О. Досвід використання авторської інтерактивної технології "пункт призначення” у літній мовній школі / О. Керекеша // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Керекеша Ольга Владиславівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського