Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Ткаченко Т. 
Модель дистанційного курсу для фахівців сфери екологічної безпеки / Т. Ткаченко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_9
Розроблено дистанційний курс навчання іноземних мов за професійним спрямуванням "Англійська для екологів", у якому увагу зосереджено на опануванні активної термінологічної лексики. Показано структуру дистанційного курсу, значну частину якого складають вправи на переклад слів, словосполучень, речень, текстів з української мови на англійську, а також вправи на діалогічне мовлення. Відзначено, що розроблений курс може забезпечити навчання студента як на практичному занятті, так і в режимі самоосвіти. Запропоновано вирішення проблеми розмежування обов'язків, що виникає на стадії проектування та конструювання дистанційних курсів, шляхом спеціалізованого розділення обов'язків авторів або створення багаторівневої системи підвищення кваліфікації авторів та викладачів.Разработан дистанционный курс обучения иностранным языкам по профессиональному направлению "Английский для экологов", в котором внимание сосредоточено на овладении активной терминологической лексикой. Показана структура дистанционного курса, значительную часть которого составляют упражнения на перевод слов, словосочетаний, предложений, текстов с украинского языка на английский, а также упражнения на диалогическую речь. Отмечено, что разработанный курс может обеспечить обучение студента как на практическом занятии, так и в режиме самообразования. Предложено решение проблемы разграничения обязанностей, возникающей на стадии проектирования и конструирования дистанционных курсов, путем специализированного разделения обязанностей авторов либо создания многоуровневой системы повышения квалификации авторов и преподавателей.The distance course of teaching foreign languages by professional direction "English for ecologists", which focuses on the acquisition of an active terminology vocabulary, was developed. The structure of the distance course was shown, many of which are exercise on the translation of words, phrases, sentences, texts from Ukrainian into English, as well as exercises on dialogic speech. It was noted that the developed course can provide training for students at the practical class, and in the mode of self-education. Proposed solution to the problem of segregation of duties arising at the stage of developing and constructing of distance learning courses, through the specialized division of responsibilities by the authors or the creation of a multi-level system of professional development of authors and teachers.
  Повний текст PDF - 293.283 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ткаченко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ткаченко Т. Модель дистанційного курсу для фахівців сфери екологічної безпеки / Т. Ткаченко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ткаченко Тарас Васильович (педагогічні науки)
  • Ткаченко Тетяна Володимирівна (педагогічні науки)
  • Ткаченко Тетяна Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського