Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Пономарьов О. 
Відповідальність у системі категорій педагогіки вищої школи / О. Пономарьов, М. Чеботарьов, Н. Середа // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 75-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_7
Відповідальність названо однією з найважливіших педагогічних категорій, формування та розвиток якої у студентів вимагає трьох обов'язкових умов: усвідомлення своєї професійної відповідальності самим педагогом, оволодіння технікою переконливого педагогічного впливу на студентів, створення у ВНЗ атмосфери високого рівня відповідальності всіх працівників, причетних до навчально-виховного процесу. Виділено такі аспекти відповідальності студента, як відповідальність перед самим собою, майбутньою родиною, суспільством і природою. Відповідальності запропоновано досягати, передусім, завдяки формуванню професійної компетентності, вихованню й особистісному розвитку.Ответственность названа одной из важнейших педагогических категорий, формирование и развитие которой у студентов требует трех обязательных условий: осознание своей профессиональной ответственности самим педагогом, овладение техникой убедительного педагогического воздействия на студентов, создание в ВУЗ атмосферы высокого уровня ответственности всех работников, причастных к учебно-воспитательному процессу. Выделены такие аспекты ответственности студента, как ответственность перед самим собой, будущей семьей, обществом и природой. Ответственности предложено достигать прежде всего благодаря формированию профессиональной компетентности, воспитанию и личностному развитию.Responsibility was named one of the most important pedagogical categories, the formation and development of which requires three mandatory conditions: teachers' recognition of their professional responsibility, the mastery of technique convincing pedagogical impact on students, the creation of atmosphere of high level responsibility of all employees involved in the teaching and educational process. Such aspects of student responsibility were highlighted, as the responsibility to himself, to the future family, to society and to nature. It was prompted to achieve responsibility primarily through the formation of professional competence, education and personal development.
  Повний текст PDF - 344.511 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пономарьов О.
  • Чеботарьов М.
  • Середа Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пономарьов О. Відповідальність у системі категорій педагогіки вищої школи / О. Пономарьов, М. Чеботарьов, Н. Середа // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 75-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пономарьов Олександр Семенович (педагогічні науки)
  • Чеботарьов Микола Корнійович (педагогічні науки)
  • Середа Наталія Вікторівна (1975–) (мистецтвознавство)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського