Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Дегтярьова Г. 
Педагогічна взаємодія у контексті якісної професійної підготовки фахівців у ПТНЗ / Г. Дегтярьова // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 64-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_6
Розкрито зміст дидактичних та психологічних труднощів педагогічної діяльності, від усвідомлення яких залежить якість професійної підготовки педагога. Підкреслено необхідність постійного розвитку професійно-комунікативної компетентності та мовленнєвої культури учнів ПТНЗ. Запропоновано розпочинати педагогічну взаємодію зі створення комфортної атмосфери стосунків, встановлення глибокої комунікації між учасниками педагогічного процесу ПТНЗ, для чого рекомендовано використовувати інтерактивні технології. Встановлено залежність атмосфери педагогічної взаємодії від зовнішніх умов навчального процесу, запропоновано розвивати професійну взаємодію педагогів і психологів з метою успішної психологізації навчально-виховного процесу.Раскрыто содержание дидактических и психологических трудностей педагогической деятельности, от осознания которых зависит качество профессиональной подготовки педагога. Подчеркнута необходимость постоянного развития профессионально-коммуникативной компетентности и речевой культуры учащихся ПТУ. Предложено начинать педагогическое взаимодействие с создания комфортной атмосферы отношений, установления глубокой коммуникации между участниками педагогического процесса ПТУ, для чего рекомендуется использовать интерактивные технологии. Установлена зависимость атмосферы педагогического взаимодействия от внешних условий учебного процесса, предложено развивать профессиональное взаимодействие педагогов и психологов с целью успешной психологизации учебно-воспитательного процесса.The content of the didactic and psychological difficulties pedagogical activity from awareness of which depends on the quality of teacher training. The need for continuous professional development of communicative competence and speech culture of vocational school students was emphasized. Proposed to start pedagogical interaction by creating a comfortable atmosphere of relations, establishing a deep communication between the participants in the pedagogical process vocational school for what is recommended to use interactive technology. The dependence of the atmosphere of pedagogical interaction on the external conditions of the educational process, it is proposed to develop the professional interaction of teachers and psychologists for successful psychologizing of the educational process.
  Повний текст PDF - 329.264 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дегтярьова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дегтярьова Г. Педагогічна взаємодія у контексті якісної професійної підготовки фахівців у ПТНЗ / Г. Дегтярьова // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 64-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дегтярьова Ганна Семенівна (педагогічні науки)
  • Дегтярьова Галина Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського