Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Каплун А. 
Програми навчання математики у загальноосвітніх школах і професійних навчальних закладах Європейських країн: порівняльний аналіз / А. Каплун // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 225-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_24
Встановлено, що у багатьох європейських країнах навчальні програми перебудовані таким чином, щоб основні результати навчання математики базувалися на досягненні учнями необхідних компетентностей. Відзначено, що навчальні заклади в Європі самостійно створюють, затверджують та реалізують власні плани навчання математики, водночас беручи до уваги рамки, визначені владою країни. Показано, що навчання математики у школі та професійних закладах передбачає формування предметної математичної компетентності та внесок у формування окремих ключових компетентностей, необхідною умовою чого є діяльнісна спрямованість навчання. Рекомендовано застосування активного навчання, що стимулює пізнавальну активність і самостійність учнів. Для реалізації прикладної спрямованості шкільного курсу математики запропоновано систематичне використання методу математичного моделювання.Установлено, что во многих европейских странах учебные программы перестроены таким образом, чтобы основные результаты обучения математике базировались на достижении учащимися необходимых компетентностей. Отмечено, что учебные заведения в Европе самостоятельно создают, утверждают и реализуют собственные планы обучения математике, одновременно принимая во внимание рамки, определенные властями страны. Показано, что обучение математике в школе и профессиональных заведениях предусматривает формирование предметной математической компетентности и вклад в формирование отдельных ключевых компетентностей, необходимым условием чего является деятельностная направленность обучения. Рекомендовано применение активного обучения, стимулирующего познавательную активность и самостоятельность учащихся. Для реализации прикладной направленности школьного курса математики предложено систематическое использование метода математического моделирования.It has been established that in many European countries, curricula were rearranged such a way that the main results of teaching mathematics were based on the achievement of students required competencies. It was noted that educational institutions in Europe create, maintain and implement their own plans for teaching mathematics independently, at the same time taking into account the framework defined by the country's authorities. It was shown that teaching mathematics at school and vocational institutions provides for the formation of the subjective mathematical competence and contribution to the formation of certain key competencies, for which the necessary condition is an activity-oriented training. The use of active teaching, stimulating cognitive activity and independence of learners was recommended. To implement an applied orientation of school mathematics course systematic use of the method of mathematical modeling was suggested.
  Повний текст PDF - 312.864 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Каплун А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Каплун А. Програми навчання математики у загальноосвітніх школах і професійних навчальних закладах Європейських країн: порівняльний аналіз / А. Каплун // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 225-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Каплун Андрій Володимирович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського