Кочина Л. 
До визначення поняття "професійна комунікативна компетентність” / Л. Кочина // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_9
Зроблено спробу знайти нові акценти в змістовому наповненні концепту "комунікативна компетентність працівників економічного профілю". Визначено основні підходи до розуміння цього терміну: комунікація як засіб зв’язку, комунікація як передача інформації, комунікація як передача й обмін інформацією з метою впливу. Висвітлено авторське бачення цього поняття, яке розуміється як компетентність, що відображає певний ступінь засвоєння соціальної комунікації, пов’язаної зі здійсненням комунікативно-інформаційних зв’язків професійного спрямування. Деталізовано подальші напрями дослідження проблеми формування професійної комунікативної компетентності майбутніх економістів.Сделана попытка найти новые акценты в содержательном наполнении концепта "коммуникативная компетентность работников экономического профиля". Определены основные подходы к пониманию этого термина: коммуникация как средство связи, коммуникация как передача информации, коммуникация как передача и обмен информацией с целью воздействия. Представлено авторское видение этого понятия, которое понимается как компетентность, отражающая определенную степень усвоения социальной коммуникации, связанной с осуществлением коммуникативно-информационных связей.An attempt to find a new accents on meaningful concept of "communicative competence of employees and economic profile". The three main approaches to the understanding of the term: communication as a means of communication, communication as transmission of information, communication as the transfer and exchange of information in order to influence.
  Повний текст PDF - 303.066 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кочина Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кочина Л. До визначення поняття "професійна комунікативна компетентність” / Л. Кочина // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського