Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Кокор М. 
Педагогічні технології підготовки майбутніх викладачів іноземної мови за професійним спрямуванням в університетах США / М. Кокор // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 262-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_31
Виокремлено та охарактеризовано основні педагогічні технології, які доцільно використовувати під час підготовки викладачів іноземної мови за професійним спрямуванням, а саме: технологію проблемного навчання, технологію колегіального навчання, інформаційно-комунікаційні технології. Проаналізовано методи, які застосовують на різних етапах проблемного навчання: метод проектів, кейсів, ділові ігри, симуляції, проблемні дискусії. Підкреслено особливості застосування цієї технології колегіального навчання, які виявляються в груповому спостереженні, аналізі й оцінюванні. З метою активізації використання ІКТ у навчальному процесі та для формування інформаційно-технологічної компетенції викладачів англійської мови було розроблено стандарти TESOL Technolology Framework, в рамках якої було розроблено інтегровану модель підготовки викладачів АМ/АМПС. На прикладі теоретичного курсу вступу до лінгвістики (аналіз дискурсу новин) обґрунтовано мотиваційну складову підготовки майбутніх викладачів АМ/АМПС до застосування ІКТ.Выделены и охарактеризованы основные педагогические технологии, которые целесообразно использовать в процессе подготовки преподавателей иностранного языка профессионального направления, а именно: технология проблемного обучения, технология коллегиального обучения, информационно-коммуникационные технологии. Проанализированы методы, которые применяют на разных этапах проблемного обучения: метод проектов, метод кейсов, деловые игры, симуляции, проблемные дискуссии. Подчеркнуты особенности применения технологии коллегиального обучения, состоящие в коллегиальном наблюдении, анализе и оценке. С целью активизации использования ИКТ в учебном процессе и для формирования информационно-технологической компетенции преподавателей английского языка были разработаны стандарты TESOL Technolology Framework, в рамках которой была разработана интегрированная модель подготовки преподавателей АМ/АМПС. На примере теоретического курса вступления к лингвистике (анализ дискурса новостей) обоснована мотивационная составляющая подготовки будущих преподавателей АМ/АМПС к применению ИКТ.The article deals upon the concept of learning, educational and pedagogical technologies, and their implementation into LSP teacher preparation programs. The main characteristics of American system of pedagogical education have been defined such as constructivism, activity-based approach, discovery-based learning, development of pedagogical competence through independent learning and practice-based teacher training. In this respect particular attention has been paid to the use of problem-based, peer-to-peer and ICT educational technologies.
  Повний текст PDF - 359.444 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кокор М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кокор М. Педагогічні технології підготовки майбутніх викладачів іноземної мови за професійним спрямуванням в університетах США / М. Кокор // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 262-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кокор Марія Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського