Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Соловйов В. 
Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів фізичного виховання до педагогічної діяльності / В. Соловйов // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 152-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_19
На основі контент-аналізу та результатів дослідно-експериментальних досліджень визначено сукупність психолого-педагогічних умов оптимізації готовності майбутніх викладачів фізичного виховання до педагогічної діяльності у процесі навчання у ВНЗ фізкультурно-педагогічного профілю, зокрема, мотиваційно-цільові, організаційно-технологічні, процесуально-змістові та суб’єктно-особистісні, реалізація яких повинна здійснюватися в ході моделювання в навчально-виховному процесі ситуацій саморозвитку, які виникають під час вирішення спеціально підібраних професійно-практичних завдань. Зауважено на доцільності використання інноваційних технологічних прийомів щодо формування компонентів професійної готовності викладача фізичного виховання, зокрема проведення діагностики особистісних характеристик, розробку педагогічних технологій взаємодії з учнями під час занять із фізичного виховання, активну самоосвіту. Сформульовано завдання педагогічних колективів ВНЗ для підвищення готовності майбутніх викладачів фізичного виховання до педагогічної діяльності.На основании контент-анализа и результатов опытно-экспериментальных исследований определена совокупность психолого-педагогических условий оптимизации готовности будущих преподавателей физического воспитания к педагогической деятельности в процессе обучения в ВУЗ физкультурно-педагогического профиля, в частности мотивационно-целевые, организационно-технологические, процессуально-содержательные и субъект-объектно-личностные, реализация которых должна осуществляться в ходе моделирования в учебно-воспитательном процессе ситуаций саморазвития, которые возникают при решении специально подобранных профессионально-практических задач. Отмечена целесообразность использования инновационных технологических приемов по формированию компонентов профессиональной готовности преподавателя физического воспитания, в частности проведения диагностики личностных характеристик, разработки педагогических технологий взаимодействия с учениками во время занятий по физическому воспитанию, активному самообразованию. Сформулированы задачи педагогических коллективов ВУЗ по повышению готовности будущих преподавателей физического воспитания к педагогической деятельности.Based on content analysis and the results of experimental studies defined a set of psycho-pedagogical conditions optimization of future teachers of physical education to educational activities in learning in high school sports and pedagogical particular motivational targets.
  Повний текст PDF - 319.341 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соловйов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соловйов В. Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів фізичного виховання до педагогічної діяльності / В. Соловйов // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 152-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Соловйов Владислав Сергійович (філософські науки)
  • Соловйов Валерій Федорович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського