Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Ярема І. 
Методичні засади формування англомовної лексичної компетентності у професійно орієнтованому говорінні студентів металургійних спеціальностей / І. Ярема // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_12
Сформульовано визначення поняття "лексична компетентність", в якому акцентовано увагу на засвоєнні одержаних лексичних знань, рівня сформованості навичок, динамічної взаємодії мовної свідомості та лексичної усвідомленості. Розглянуто складові лексичної компетентності в системі базових понять цього феномена "лексичні знання – лексичні навички – лексична рефлексія". Проаналізовано етапи лексичної рефлексії: семантизація нових лексичних одиниць, опрацювання звукових і графічних форм, запам’ятовування нових лексичних одиниць, комбінування їх у словосполученнях та реченнях, включення нових одиниць в текстовому форматі. Деталізовано етапи формування лексичних навичок: етап ознайомлення, тренування, практика у спілкуванні. Виділено види лексичних навичок, зазначено, що особливістю продуктивних навичок є правильне вживання лексичних одиниць активного мінімуму в говорінні; атрибутами рецептивних навичок є розпізнавання та розуміння лексичних одиниць активного і пасивного мінімумів.Сформулировано определение понятия "лексическая компетентность", в котором акцентировано внимание на усвоении полученных лексических знаний, уровня сформированности навыков, динамического взаимодействия языкового сознания и лексической осознанности. Рассмотрены составляющие лексической компетентности в системе базовых понятий этого феномена "лексические знания – лексические навыки – лексическая рефлексия". Проанализированы этапы лексической рефлексии: семантизации новых лексических единиц, обработки звуковых и графических форм, запоминания новых лексических единиц, комбинирование их в словосочетаниях и предложениях, включение новых единиц в текстовом формате. Детализированы этапы формирования лексических навыков: этап ознакомления, тренировки, практика в общении. Выделены виды лексических навыков, отмечено, что особенностью производительных навыков является правильное употребление лексических единиц активного минимума в говорении; атрибутами рецептивных навыков являются распознавание и понимание лексических единиц активного и пассивного минимумов.The definition of the term "lexical competence" in which a focus on pattern obtained lexical knowledge, skills level of formation, the dynamic interaction of language awareness and lexical awareness. The components of the lexical competence in the system of basic concepts of the phenomenon of "lexical knowledge - vocabulary skills - lexical reflection."
  Повний текст PDF - 310.103 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ярема І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ярема І. Методичні засади формування англомовної лексичної компетентності у професійно орієнтованому говорінні студентів металургійних спеціальностей / І. Ярема // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського