Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Брославська Г. М. Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі формування інструментальних компетентностей майбутніх учителів математики та фізики у процесі професійної підготовки / Г. М. Брославська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2017. - № 54-55. - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2017_54-55_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Брославська Г. М. Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі формування інструментальних компетентностей майбутніх учителів математики та фізики у процесі професійної підготовки / Г. М. Брославська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2017. - № 54-55. - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2017_54-55_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |