Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Проскурня О. І. Досвід використання наочності при вивченні природничо-математичних дисциплін (історико-педагогічний аспект) / О. І. Проскурня // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 200-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Проскурня О. І. Досвід використання наочності при вивченні природничо-математичних дисциплін (історико-педагогічний аспект) / О. І. Проскурня // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 200-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |