Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Проскурня О. І. 
Досвід використання наочності при вивченні природничо-математичних дисциплін (історико-педагогічний аспект) / О. І. Проскурня // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 200-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_27
  Повний текст PDF - 176.12 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Проскурня О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Проскурня О. І. Досвід використання наочності при вивченні природничо-математичних дисциплін (історико-педагогічний аспект) / О. І. Проскурня // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 200-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського