Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Астахова М. С. 
Розвиток професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів: технологічний аспект / М. С. Астахова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_23
Теоретико-експериментально дослідженно проблему підвищення рівня сформованості професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. Визначено сутність професійної компетентності з безпеки життєдіяльності. Уточнено її структуру в єдності компонентів - когнітивного, діяльнісного й особистісного; критерії, показники, рівні сформованості професійної компетентності з безпеки життєдіяльності. Теоретично обгрунтовано та розроблено модель і технологію розвитку професійної компетентності з безпеки життєдіяльності, яка реалізується за етапами: розвиток професійної спрямованості вчителів на безпекоорієнтовану діяльність, розвиток когнітивно-дієвої сфери безпеки учасників освітнього процесу, розвиток здатності до оцінно-рефлексивної діяльності на засадах безпеки; доведено ефективність реалізації розробленої технології.
  Повний текст PDF - 165.268 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Астахова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Астахова М. С. Розвиток професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів: технологічний аспект / М. С. Астахова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського