Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Когут Р. Й. 
Система світових порогів знань для інноваційної діяльності та освіти / Р. Й. Когут, О. М. Печеник, М. Є. Тернюк, О. В. Шандиба // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_6
Розглянуто систему світових порогів знань, яка використовується в інноваційній сфері та освіті. Показано зв’язок цих порогів знань із видами діяльності, які необхідні для їхнього досягнення шляхом реалізації фазових циклів загального інноваційно-інвестиційного циклу. Відзначено, що упорядковану систему світових порогів знань утворюють практично реалізовані в технології і техніці, теоретично обґрунтовані (досягнуті) технологічно та конструктивно, теоретично передбачені загальні, виходячи з положень природничих наук, ідеальні та світоглядні, теоретично передбачені соціально-гуманітарними науками пороги знань. Виділено шляхи одержання необхідних функціональних властивостей технічними об’єктами, що відповідають певним порогам знань.Рассмотрена система мировых порогов знаний, которая используется в инновационной сфере и образовании. Показана связь этих порогов знаний с видами деятельности, которые необходимы для их достижения путем реализации фазовых циклов общего инновационно-инвестиционного цикла. Отмечено, что упорядоченную систему мировых порогов знаний образуют практически реализованые в технологии и технике, теоретически обоснованные (достигнутые) технологически и конструктивно, теоретически предусмотренные общие, исходя из положений естественных наук, идеальные и мировоззренческие, теоретически предусмотренные социально-гуманитарными науками пороги заний. Выделены пути получения необходимых функциональных свойств техническими объектами, которые соответствуют определенным порогам знаний.The article is concerned with the global knowledge threshold system, which is used in the innovation sector and education. The article shows a relation between these thresholds of knowledge and the types of activity required for their achievement by means of implementation of phase cycles of the general innovation-and-investment cycle. It is stated that the regulated system of the global thresholds of knowledge is formed by the theoretically envisaged general (on the basis of concepts of natural sciences) as well as perfect and worldview (on the basis of concepts of social and human sciences) thresholds of knowledge, which are reduced to practice in technology and engineering and which are theoretically grounded (achieved) from technology and designpoints of view. The article indicates the ways, by which the technical objects corresponding to the certain thresholds of knowledge can get the necessary functional properties.
  Повний текст PDF - 531.731 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Когут Р.
  • Печеник О.
  • Тернюк М.
  • Шандиба О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Когут Р. Й. Система світових порогів знань для інноваційної діяльності та освіти / Р. Й. Когут, О. М. Печеник, М. Є. Тернюк, О. В. Шандиба // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського