Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Спиця-Оріщенко Н. А. 
Інтелектуальна готовність учнівської молоді до профільного навчання як складова професійного самовизначення / Н. А. Спиця-Оріщенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 187-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_28
Наведено теоретичні та практичні аспекти інтелектуальної готовності учнівської молоді до профільного навчання на прикладі аналізу наукової психологічної, педагогічної вітчизняної та зарубіжної літератури. Розкрито зміст та взаємозв’язок понять: «готовність», «інтелектуальна готовність, профільне навчання», «професійне самовизначення», «готовність до професійного самовизначення». Простежено важливість процесу врахування власних індивідуальних, інтелектуальних можливостей та співвіднесення їх із побажаннями, вимогами, потребами суспільства на ринку праці України, що надає можливість активізувати ресурси учнів в актуальному напрямку та збільшує шанси на успішне професійне майбутнє, базою для якого стає інтелектуальна готовність до профільного навчання.Представлены теоретические и практические аспекты задачи интеллектуальной готовности ученической молодежи к профильному обучению на примере анализа научно-психологической, педагогической отечественной и зарубежной литературы и результатов психодиагностических исследований. Раскрыты содержание и связь понятий: «готовность», «интеллектуальная готовность, «профильное обучение», «профессиональное самоопределение», «готовность к профессиональному самоопределению». Прослежена важность процесса учета собственных индивидуальных, интеллектуальных возможностей и соотнесения их с пожеланиями, требованиями, потребностями общества на рынке труда Украины, что дает возможность активизировать ресурсы учащейся молодежи в актуальном направлении и увеличивает шансы на успешное профессиональное будущее, базой для которого становится интеллектуальная готовность к профильному обучению.The article presents the theoretical and practical aspects of the problem of intellectual readiness of pupils to specialized education on the example of analyze scientific and psychological, pedagogical native and foreign sources and the results of psychological and diagnostic research. The content and the link of concepts: «readiness», «intellectual readiness», «specialized education», «professional self-determination», «readiness for professional self-determination» are exposed. Importance of taking into account individual, intellectual capacity, and correlating them with the wishes, requirements, needs of society in the labor market of Ukraine is traced. Intellectual readiness to specialized education is become the base for strengthening the resources of student youth into the current direction, and for increasing the chances for a successful professional future.
  Повний текст PDF - 569.967 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Спиця-Оріщенко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Спиця-Оріщенко Н. А. Інтелектуальна готовність учнівської молоді до профільного навчання як складова професійного самовизначення / Н. А. Спиця-Оріщенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 187-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського