Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Чеботарьова І. О. 
Вітчизняні та зарубіжні термінологічні аспекти впровадження компетентнісного підходу / І. О. Чеботарьова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_15
Розглянуто понятійно-термінологічні аспекти реалізації компетентнісного підходу в системі освіти України. Відображено наукові підходи щодо тлумачення понять «компетентність» і «компетенція» у вітчизняних та зарубіжних джерелах. В процесі дослідження визначено основну суть цих понять і з’ясовано, що існують протиріччя між їх трактуванням як в англомовній, так і вітчизняній науковій літературі.Рассмотрены понятийно-терминологические аспекты реализации компетентностного подхода в системе образования Украины. Отражены различные научные подходы толкования понятий «компетентность» и «компетенция». Акцент сделан на дефиниции этих понятий в отечественных и зарубежных источниках. В процессе исследования выяснено, что существуют противоречия в трактовании понятий «компетентность» и «компетенция» как в англоязычной, так и отечественной научной литературе.The present work focuses on the issue of conceptual-terminological aspects of realizing the competence-based approach in the system of Ukrainian higher education. This article highlights various scientific approaches to understanding the concepts «competence» and «competency». The emphasis is laid on analyzing the difference between these two concepts in national and foreign scientific sources. Our research has revealed that there are discrepancies in ways the above concepts are definitively represented in Ukrainian scientific works and research papers in English.
  Повний текст PDF - 1.325 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чеботарьова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чеботарьова І. О. Вітчизняні та зарубіжні термінологічні аспекти впровадження компетентнісного підходу / І. О. Чеботарьова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського