Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Благий О. С. 
Інтеграційні процеси підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі / О. С. Благий // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_12
Визначено актуальну проблему підготовки інженерів-технологів харчової галузі, а саме - обгрунтування необхідності використання інтеграційних процесів. Розглянуто три рівні міждисциплінарної інтеграції. Обґрунтовано зв’язки фахових дисциплін на І рівні міждисциплінарної інтеграції, розкрито синтез суміжних наук на ІІ рівні та проаналізовано підходи до створення ІІІ рівня, що полягає у формуванні нової навчальної дисципліни із використанням системного мислення.Определена актуальная проблема подготовки инженеров-технологов пищевой отрасли, а именно - обоснование необходимости использования интеграционных процессов. Рассмотрены три уровня междисциплинарной интеграции. Обоснованы связи профессиональных дисциплин на I уровне междисциплинарной интеграции, раскрыт синтез смежных наук на II уровне и проанализированы подходы к созданию III уровня, которые заключаются в формировании новой учебной дисциплины с использованием системного мышления.In the article the actual problem of preparation engineers for the food industry, namely the rationale for the use of the integration process is considered. The author defined three levels of interdisciplinary integration. Relationships grounded in professional disciplines and interdisciplinary on the integration level, disclosed the synthesis of related sciences on the second level and analyzes the approaches to the creation of the third level that leads the formation of a new discipline using systems thinking.
  Повний текст PDF - 491.495 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Благий О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Благий О. С. Інтеграційні процеси підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі / О. С. Благий // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського