Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Мостова Л. М. 
Домінуючі імперативи моделі підготовки фахівців ресторанної індустрії / Л. М. Мостова, Т. В. Клусович // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 46. - С. 10-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_46_4
Досліджено питання забезпечення якісної професійної підготовки фахівців для ресторанного господарства на основі нових концептуальних та методичних засад професійної освіти з урахуванням галузевої специфіки та особливостей управління праці. Здійснено науково обгрунтований аналіз основних питань змісту, форм, методів підготовки та вимог до майбутніх фахівців ресторанного бізнесу; окреслено особливості сучасних систем рівневої професійної підготовки фахівців із гостинності; розкрито особливості освітнього процесу та сформульовані критерії, які необхідно враховувати у процесі організації професійної освіти фахівців для індустрії гостинності. На основі емпіричних даних запропоновано моделі підготовки бакалавра, спеціаліста та магістра згідно нових підходів навчання у ВНЗ у межах досягнення основної мети - підготовки керівників та професіоналів у сфері гостинності.Исследован вопрос обеспечения качественной профессиональной подготовки специалистов для ресторанного хозяйства на основе новых концептуальных и методических основ их профессионального образования с учетом отраслевой специфики и особенностей управления труда. Проведен научно обоснованный анализ основных вопросов содержания, форм, методов подготовки и требований к будущим специалистов ресторанного бизнеса; очерчены особенности современных систем уровневой профессиональной подготовки специалистов по гостеприимству; раскрыты особенности образовательного процесса и сформулированы критерии, которые необходимо учитывать при организации профессионального образования специалистов для индустрии гостеприимства. На основе эмпирических данных предложены модели подготовки бакалавра, специалиста и магистра по новым подходам обучения в ВУЗ в рамках достижения основной цели – подготовки руководителей и профессионалов в сфере гостеприимства.The article is devoted to the topical issue of providing quality professional training for the restaurant industry on the basis of a new conceptual and methodological foundations of their professional education with industry-specific features and management of labor. A scientifically based analysis of the major issues of content, forms, methods, training and requirements for future professionals of the restaurant business; outlined features of modern systems-level professional training in hospitality; The features of the educational process and defines the criteria to be considered in the organization of vocational training specialists for the hospitality industry. On the basis of empirical data are proposed model of training bachelors and master's degree in teaching new approaches in high school in the framework of achieving the main goal - training of managers and professionals in the hospitality industry.
  Повний текст PDF - 461.14 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мостова Л.
  • Клусович Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мостова Л. М. Домінуючі імперативи моделі підготовки фахівців ресторанної індустрії / Л. М. Мостова, Т. В. Клусович // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 46. - С. 10-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_46_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мостова Людмила Миколаївна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського