Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Сопнєва Н. Б. 
Стресові стани у студентів педагогічного ВУЗУ. Досвід соціального аналізу / Н. Б. Сопнєва, В. М. Федорик // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 266-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_45
Розглянуто актуальні проблеми впливу психологічних стресів у студентів педагогічних ВНЗ на стан їх здоров’я. Запропоновано коригувати плани навчально-виховної роботи на основі дослідження зв’язку соціальних факторів зі стресовими станами. Наведено результати соціологічних досліджень, що проведені у Бердянському державному педагогічному університеті. Розглянуто лише прояви стресових ситуацій. Визначено ранжування стресових станів у студентів; диференціацію в залежності від соціальних і соціально-демографічних факторів.Рассмотрены актуальные проблемы влияния психологических стрессов у студентов педагогических ВУЗ на состояние их здоровья. Предложено оформить планы учебно-воспитательной работы на основе исследования связи ряда социальных факторов со стрессовыми состояниями. Приведены результаты социологических исследований, проведенных в Бердянском государственном педагогическом университете. Рассмотрены лишь проявления стрессовых ситуаций. Определены ранжирование стрессовых состояний у студентов; дифференциация в зависимости от социальных и социально-демографических факторов.The paper considers the impact of current psychological stress in students of pedagogical universities in the state of their health. Proposed to adjust plans educational activities based on research communication range of social factors of stress. Theresults of sociological studies conducted in Berdyansk State Pedagogical University. Considered a manifestation of stress. Definitely Rankings stress states in students' differentiation depending on the social and socio- demographic factors.
  Повний текст PDF - 1.163 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сопнєва Н.
  • Федорик В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сопнєва Н. Б. Стресові стани у студентів педагогічного ВУЗУ. Досвід соціального аналізу / Н. Б. Сопнєва, В. М. Федорик // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 266-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_45.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського