Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Рябчиков М. Л. Проблематика аналізу практичної ефективності впровадження інформаційно-комунікаційних навчальних технологій / М. Л. Рябчиков, Д. В. Борисенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_26 Увагу приділено проблемі практичної реалізації та якісного аналізу впровадженої інформаційно-комунікативної бази навчального процесу у ВНЗ. Теоретично обгрунтовано та запропоновано альтернативні шляхи вирішення цієї проблеми під час підготовки інженерів-дизайнерів.Рассмотрена проблема практической реализации и анализа внедряемой информационно-коммуникативной базы учебного процесса в ВУЗ. Теоретически обоснованы и предложены альтернативные пути решения этой проблемы при подготовке инженеров-дизайнеров.Тhe author focused on current issues of practical implementation and analysis of embedded information and communication framework of the educational process in higher education, conducted theoretical studies and finding alternative ways to solve problems in the preparation of engineering designers. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рябчиков М. Л. Проблематика аналізу практичної ефективності впровадження інформаційно-комунікаційних навчальних технологій / М. Л. Рябчиков, Д. В. Борисенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |