Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Брюханова Н. О. Системна інтеграція діяльнісного, особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів як засіб проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Н. О. Брюханова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_7 Запропоновано новий засіб проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів – системну інтеграцію діяльнісного, особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. Застосування цього засобу до професійної педагогічної діяльності педагогічних працівників ПТНЗ та ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації та системи відповідної підготовки має сприяти формуванню компетентної особисті фахівців.Предложено новое средство проектирования системы педагогической подготовки будущих инженеров-педагогов – системную интеграцию деятельностного, личностно ориентированного и компетентностного подходов. Применение этого средства к профессиональной педагогической деятельности педагогических работников ПТУЗ и ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации и системы соответствующей подготовки должно способствовать формированию компетентной личности специалистов.In article the new design of planning of system for future teacher-engineers’ pedagogical training – system integration of activity-based, personality-oriented, and competence approaches is offered and opened. Application of this design to professional pedagogical activity of pedagogical workers in vocational schools and higher educational establishments with the I - II level of accreditation and system of corresponding training should promote formation of the competent person of experts. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Брюханова Н. О. Системна інтеграція діяльнісного, особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів як засіб проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Н. О. Брюханова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |