Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Скворчевська Є. Л. 
Психологічні особливості становлення мотиваційно-смислової сфери у студентів інженерно-педагогічних фахів / Є. Л. Скворчевська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 383-388. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_62
Досліджено проблему становлення та розвитку психологічних особливостей мотиваційно-смислової сфери студентів інженерно-педагогічних фахів у процесі професійної підготовки у ВНЗ. Проаналізовано основні теоретичні та експериментальні підходи щодо вирішення зазначеної проблеми. Розглянуто підходи до ціннісних орієнтацій особистості, описано особливості ціннісно-смислової сфери студентів інженерно-педагогічних фахів.Исследована проблема становления и развития психологических особенностей мотивационно-смысловой сферы студентов инженерно-педагогических специальностей в процессе профессиональной подготовки в ВУЗ. Проанализировано основные теоретические и экспериментальные проблемы относительно решения обозначенной проблемы. Рассмотрены подходы к ценностным ориентациям личности, описаны особенности ценностно-смысловой сферы студентов инженерно-педагогических специальностей.In this article the problem of becoming and development of psychological features of motivational-semantic sphere of students of engineer-pedagogical specialities is investigated in the process of professional preparation in higher educational establishment. Basic theoretical and experimental problems are analysed according to permission of a mentioned problem. The author considered approaches to the valued orientations of personality, described the features of valued-semantic sphere of students of engineer-pedagogical specialities.
  Повний текст PDF - 287.76 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скворчевська Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скворчевська Є. Л. Психологічні особливості становлення мотиваційно-смислової сфери у студентів інженерно-педагогічних фахів / Є. Л. Скворчевська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 383-388. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_62.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського