Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Попов М. В. Інтеграція фундаментальних та фахових знань при підготовці інженерів-зварювальників у вищих навчальних закладах / М. В. Попов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_5 Проаналізовано підходи до інтеграції фундаментальних і фахових навчальних дисциплін в процессі підготовки фахівців (зокрема інженерів-зварювальників) у системі вищої освіти.Проанализированы подходы к интеграции фундаментальных и специальных учебных дисциплин при подготовке специалистов (в частности инженеров-сварщиков) в ВУЗ.The article analyzes the approaches to the integration of basic and specialized training courses for the training of specialists (such as engineers-welders) in higher educational institutions. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Попов М. В. Інтеграція фундаментальних та фахових знань при підготовці інженерів-зварювальників у вищих навчальних закладах / М. В. Попов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |