Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Олійник В. В. 
Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі фахової підготовки / В. В. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 253-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_43
Розглянуто питання вивчення основних підходів до теоретичного обгрунтування процесу формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів. Проведено аналіз підходів щодо визначення поняття професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Виявлено суперечність між сучасними вимогами до професійної компетентності інженера-педагога та недостатньою розробленістю науково-методичних аспектів процесу формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів.Рассмотрены вопросы изучения основных подходов к теоретическому обоснованию процесса формирования информационно-аналитических умений будущих инженеров-педагогов. Проведен анализ подходов к определению понятия профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов. Выявлено противоречие между современными требованиями к профессиональной компетентности инженера-педагога и недостаточной разработанностью научно-методических аспектов процесса формирования информационно-аналитических умений будущих инженеров-педагогов.This article deals with main approaches to theoretic reasoning of informational and analytical skills formation process of future engineer-pedagogies. The approaches to definition of professional training of future engineer-pedagogies were analyzed. The author revealed disagreements between actual requirements for professional competence of engineer-pedagogies and insufficient elaboration of scientific and methodological aspects of informational and analytical skills formation process of future engineer-pedagogies.
  Повний текст PDF - 323.135 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олійник В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олійник В. В. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі фахової підготовки / В. В. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 253-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_43.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Олійник Володимир Валентинович (технічні науки)
  • Олійник Володимир Володимирович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського