Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Майський Г. Ю. 
Наукові концепції з питань організації педагогічної практики / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_3
На основі аналізу наукової літератури розглянуто існуючі концепції з питань організації педагогічної практики. Описано прогностичну модель організації неперервної педагогічної практики, яка включає такі рівні: репродуктивний, адаптивний, локально-моделювальний, системно-моделювальний, а також поведінку і діяльність. Модель подано у вигляді системи, що включає гностичний, проектувальний, конструктивний, комунікативний та організаторський компоненти.На основе анализа научной литературы рассмотрены существующие концепции по вопросам организации педагогической практики. Описана прогностическая модель организации непрерывной педагогической практики, которая включает в себя такие уровни: репродуктивный, адаптивный, локально-моделирующий, системно-моделирующий, поведение и деятельность. Модель представлена в виде системы, которая состоит из гностического, проектировочного, конструктивного, коммуникативного и организаторского компонентов.The article on the basis of analysis of scientific literature review considered existing concepts on the organization of pedagogical practice. The author described predictive model for the organization of continuous teaching practice, which includes the following levels: the reproductive, adaptive, locally-modeling, system modeling, system modeling the behavior and activities. The model is represented as a system, which consists of a gnostic, design, structural, communicative and organizational components.45 organization, pedagogical practice, organization model of continuous teaching practice, levels, system, component.
  Повний текст PDF - 305.656 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Майський Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Майський Г. Ю. Наукові концепції з питань організації педагогічної практики / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського