Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Яковенко Т. В. Структурні компоненти креативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / Т. В. Яковенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_20 На засадах компетентнісного підходу висвітлено структурні компоненти креативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Структуру креативної компетентності подано у вигляді компонентів: мотиваційного, когнітивного, діяльнісного та особистісного, які є сукупністю педагогічно значимих особистісних якостей інженера-педагога професійного навчання.В свете компетентностного подхода представлены структурные компоненты креативной компетентности будущих инженеров-педагогов. Структура креативной компетентности представлена в виде компонент: мотивационного, когнитивного, деятельностного и личностного, которые представляют собой совокупность педагогически значимых личностных качеств инженера-педагога профессионального обучения.The article presented structural components of creativity of future engineers-teachers on the basis of the competency approach. The structure of creative expertise is represented in the form of such components: motivational, cognitive, activity and personal, which is a part of pedagogically important personal qualities of an engineer-teacher`s training. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яковенко Т. В. Структурні компоненти креативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / Т. В. Яковенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |