![]() | Наукова періодика України | ![]() | Проблеми інженерно-педагогічної освіти |
Бочарникова Т. Ф. Особливості професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів іноземних мов / Т. Ф. Бочарникова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_5 Проаналізовано компоненти професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Визначено особливості їх професійно-педагогічної спрямованості. Схарактеризовано компоненти професійно-педагогічної спрямованості вчителя іноземної мови. Доведено, що становлення вчителя іноземної мови неможливе без формування його професійно-педагогічної спрямованості.Проанализированы компоненты профессиональной подготовки будущих учителей иностранных языков. Определены особенности их профессионально-педагогической направленности. Охарактеризованы компоненты профессионально-педагогической направленности учителя иностранного языка. Доказано, что становление учителя невозможно без формирования его профессионально-педагогической направленности.The article analyses the components of professional training for future teachers of foreign languages, and also determines peculiarities of their professional pedagogical orientation. The components of professional pedagogical orientation of teacher of foreign languages are characterized. It is proved that formation of the pedagogue is impossible without formation of his professional pedagogical orientation. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бочарникова Т. Ф. Особливості професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів іноземних мов / Т. Ф. Бочарникова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_5.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |