Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Прикотенко Т. А. 
Проблема формування позитивного ставлення до навчання в системі завдань початкової школи др. пол. XIX - поч. XX ст. / Т. А. Прикотенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_42
Визначено витоки та простежено розвиток ідеї формування позитивного ставлення до навчання. На підставі вивчення історико-педагогічної літератури, офіційно-нормативних документів, архівних матеріалів досліджуваного періоду визначено, обгрунтовано й охарактеризовано етапи розвитку теорії та практики формування позитивного ставлення до навчання у вітчизняній педагогічній думці другої половини XIX - початку XX ст. (І етап - 1860 - 1880-ті рр., II етап - 1890-ті рр. - 1917 р.). Проаналізовано напрями творчого використання минулого досвіду формування позитивного ставлення до навчання в учнів початкової школи сучасними загальноосвітніми навчальними закладами України.На основі фахової літератури проаналізовано стан теоретичних положень і досвіду реалізації мети, завдань навчання в педагогічній практиці другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Виявлено, що мета початкової освіти полягала у створенні демократичної школи, наданні загальноосвітніх і професійних знань, забезпеченні розумової активності вихованців, сприянні загальносуспільному розвитку.На основе профессиональной литературы анализируется состояние теоретических положений и опыта реализации цели, задач обучения в педагогической практике второй половины XIX начала ХХ в. Выявлено, что цель начального образования заключалась в создании демократической школы, предоставлении общеобразовательных и профессиональных знаний, обеспечении умственной активности воспитанников, содействии общественному развитии.Оn the main basis of professional literature the state of realization of the tasks of education in pedagogical practice of the second half of XIX – beginning of XX century is determined. Was revealed that the goal of primary school was to create a democratic school, to give general professional knowledge, to provide mental activity and social development for students.
  Повний текст PDF - 404.7 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прикотенко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прикотенко Т. А. Проблема формування позитивного ставлення до навчання в системі завдань початкової школи др. пол. XIX - поч. XX ст. / Т. А. Прикотенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_42.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського