Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Костіна В. В. 
Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю / В. В. Костіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_38
Розкрито зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю за умов професійно спрямованого освітнього середовища. Проаналізовано сутність поняття «дезадаптація». Виділено особливості роботи соціального педагога з дезадаптованими дітьми та молоддю.Раскрыто содержание подготовки будущих социальных педагогов к работе с дезадаптированными детьми и молодежью в условиях образовательной среды, проанализирована сущность понятия «дезадаптация». Выделены особенности работы социального педагога с дезадаптированными детьми и молодежью.In the article maintenance of preparation of future social pedagogues to work with disadapted children and youth in the educational environment and the essence of concept «disadaptation» are analyzed. The features of work of social pedagogues with maladjusted children and youth are clarified.
  Повний текст PDF - 385.985 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Костіна В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Костіна В. В. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю / В. В. Костіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_38.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського