Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Кабусь Н. Д. Дослідження проблеми формування установки на професійно-творчий саморозвиток студентів – майбутніх соціальних педагогів / Н. Д. Кабусь // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_37 Висвітлено актуальність проблеми формування установки на професійно-творчий саморозвиток майбутніх соціальних педагогів. Обгрунтовано умови та етапи розвитку означеної якості у студентів. Розглянуто досвід діяльності з формування установки на професійно-творчий саморозвиток майбутніх соціальних педагогів у процесі навчання у ВНЗ.Отображена актуальность проблемы формирования установки на профессионально-творческое саморазвитие будущих социальных педагогов. Обоснованы условия и этапы развития данного качества у студентов. Рассмотрен опыт деятельности по формированию установки на профессионально-творческое саморазвитие будущих социальных педагогов в процессе обучения в ВУЗ.The article presents the topicality of the problem of forming of setting for professional and creative self-development of future social teachers. The conditions and stages of this quality forming are developed. The experience of forming of setting for professional and creative self-development of future social teachers during professional training in higher educational establishments is represented. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кабусь Н. Д. Дослідження проблеми формування установки на професійно-творчий саморозвиток студентів – майбутніх соціальних педагогів / Н. Д. Кабусь // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_37. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |