Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Шуть М. М. 
Критерії сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі / М. М. Шуть // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_24
Обгрунтовано систему критеріїв та показників сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі, що уможливлюють педагогічне діагностування визначеної особистісної характеристики. Окреслено підходи до формування в дітей молодшого шкільного віку здатностей творчо діяти.Обоснована система критериев и показателей сформированности творческих умений младших школьников средствами музыкальных игр в учебном процессе, что делает возможным педагогическое диагностирование личностной характеристики. Определены подходы к формированию у детей младшего школьного возраста способностей творчески действовать.In the article the system of criteria of formation of creative skills of primary school children by means of music games during the classes is substantiated.. The approaches to formation of abilities to act creative are determined.
  Повний текст PDF - 483.479 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шуть М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шуть М. М. Критерії сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі / М. М. Шуть // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського