Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Сватьєв А. В. Форми організації навчання майбутніх тренерів-викладачів із урахуванням особистого психологічного простору / А. В. Сватьєв // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_23 Проаналізовано організаційні форми навчання майбутніх тренерів-викладачів, подано класифікацію та обгрунтовано варіанти використання зазначених форм. Запропоновано найбільш доцільні поєднання аудиторних форм організації навчання студентів. Наведено різні варіанти взаємодії студентів і викладача.Проанализированы организационные формы обучения будущих тренеров-преподавателей, представлена классификация и обоснованы варианты использования указанных форм. Предложены наиболее целесообразные сочетания аудиторных форм организации обучения студентов. Приведены разные варианты взаимодействия студентов и преподавателя.In the article the forms of educating of future teaching trainers are analysed. The classification of those is presented and options of using these methods are explained. Author suggests the most appropriate combinations of theoretical forms of teaching, Different variants of interaction of students and pedagogue are presented. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сватьєв А. В. Форми організації навчання майбутніх тренерів-викладачів із урахуванням особистого психологічного простору / А. В. Сватьєв // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |