Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Шестопалюк О. В. Формування ключових компетенцій майбутніх педагогів / О. В. Шестопалюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 335-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_51 Розглянуто підходи до визначення понять «компетентність», «компетенція», виділено ключові компетенції, які необхідно сформувати в процесі підготовки майбутнього педагога у ВНЗ, а також необхідність їх постійного неперервного вдосконалення.Рассмотрены различные подходы к определению понятий «компетентность», «компетенции», выделены ключевые компетенции, которые необходимо формировать в процессе подготовки будущих педагогов в ВУЗ, а также необходимость их постоянного непрерывного совершенствования.The paper considers different approaches to definition of the notion «competency» and «competence». Key competences which must be formed in the process of the future pedagogues professional training and the necessity of their constant improvement havebeen grounded. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шестопалюк О. В. Формування ключових компетенцій майбутніх педагогів / О. В. Шестопалюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 335-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_51. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |