Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Дмитренко Т. О. Концептуальні положення проектування методологічних засад наукового дослідження / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_4 Розглянуто класифікацію компонентів методологічних засад наукового дослідження, їх взаємозв’язки, спрямованість на формування емерджентних якостей цілісних об’єктів (педагогічна система, педагогічний процес). Розроблено концептуальні положення проектування методологічних засад наукового дослідження (на матеріалі педагогіки).Рассмотрена классификация компонентов методологических основ научного исследования, их взаимосвязи, направленность на формирование эмерджентных качеств целостных объектов (педагогическая система, педагогический процесс). Разработаны концептуальные положения проектирования методологических основ научного исследования (на материале педагогики).The classification of components of methodological basis of scientific research, their interconnections, the focus of the formation the emergent qualities of the integrated objects (pedagogical system, pedagogical process) are considered. The conceptual positions of design of the methodological basis of scientific research are developed (based on pedagogy). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дмитренко Т. О. Концептуальні положення проектування методологічних засад наукового дослідження / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |