Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Чуприна Г. П. Формування знань із програмних засобів захисту інформації на основі психічних моделей репрезентації понять / Г. П. Чуприна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 257-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_39 Проаналізовано моделі репрезентації понять у пам’яті людини з метою визначення найбільш універсальної, адекватної моделі структурування та узагальнення великої кількості різнорідної інформації з програмних засобів захисту інформації.Проанализированы модели репрезентации понятий в памяти человека с целью определения наиболее универсальной, адекватной модели структурирования и обобщения большого количества разнородной информации программных средств защиты информации.This paper analyzes a representation model of concepts in human memory with purpose to determine the most universal, adequate structure model and synthesis of a large number of heterogeneous data protection software information. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чуприна Г. П. Формування знань із програмних засобів захисту інформації на основі психічних моделей репрезентації понять / Г. П. Чуприна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 257-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_39. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |