Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Брюханова Н. О. Концептуальні положення проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Н. О. Брюханова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_3 Обгрунтовано наявність проблеми розробки теоретичних і методичних основ проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів, розкрито поняття системної інтеграції діяльнісного, особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів як засобу проектувальної діяльності, наведено концептуальні положення її здійснення.Обосновано наличие проблемы разработки теоретических и методических основ проектирования системы педагогической подготовки будущих инженеров-педагогов, раскрыто понятие системной интеграции деятельностного, личностно ориентированного и компетентностного подходов как средства проектировочной деятельности, приведены концептуальные положения ее осуществления.The article consider a problem of working out the theoretical and methodical bases of planning the system for future teacher-engineers’ pedagogical training. The author identifies the concept of the system integration of activity-based, personality-oriented and competence approaches, as mean of planning activity and shows conceptual positions of its implementation. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Брюханова Н. О. Концептуальні положення проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Н. О. Брюханова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |